مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-07سياسي

بازدید امیرسرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی دزفول


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به منظور ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی  گروه  پدافند هوایی دزفول از  بخش های مختلف این یگان پدافندی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (دوشنبه) با حضور در گروه پدافند هوایی دزفول ضمن ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی از قسمت های مختلف این یگان بازدید کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در حاشیه این بازدید گفت: اگر حضور همیشه در صحنه مردم و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نبود قطعا حال و روز امروز کشور ما نیز میدان تاخت و تاز کشورهای غربی بود.

وی افزود: آرمان ها، ارزش ها و اعتقادات کشورمان با هیچ چیز قابل قیاس و معاوضه نیست و تا زمانی که این اصول در اولویت مردم کشورمان است هیچ وقت دچار رخنه و شکست نخواهیم شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ترقی و پیشرفت نیروی پدافند هوایی را مطلوب دانست و گفت: کارکنان متخصص پدافند در راستای طراحی و ساخت سامانه های راداری و موشکی به روز، لحظه ای درنگ نکرده و در زمینه ارتقای علوم پدافندی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این بازدید، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش به ویژه شهید قاسم حمید اقدام به کاشت چند درخت در این گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیرسرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی دزفول

بازدید امیرسرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی دزفول