مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:422022-03-07ورزشي

طرح «سرباز ماهر» به پر کردن خلأ مهارت در کشور کمک می کند


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به وجود خلأ مهارت در کشور گفت: طرح «سرباز ماهر» می تواند به به روند مهارت آموزی و کارآفرینی در کشور کمک کند.

- قزوین- رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به وجود خلأ مهارت در کشور گفت: طرح سرباز ماهر می تواند به به روند مهارت آموزی و کارآفرینی در کشور کمک کند.

فرشاد پیله چی در حاشیه بازدید از طرح سرباز ماهر که در پادگان شهدای جوادنیا قزوین برگزار می شود در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح سرباز ماهر که با همکاری جهاد دانشگاهی، اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و پادگان شهدای جوادنیا در استان قزوین اجرایی می شود در نظر دارد مهارت های زندگی و مهارت های عمومی برای حضور در بازار کار را به افرادی که در دوران خدمت مقدس سربازی قرار دارند بیاموزد.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به برنامه ها و عملکرد جهاد دانشگاهی در جهت مهارت آموزی در سطح جامعه اذعان کرد: طرح سرباز ماهر در راستای برنامه های آموزشی جهاد دانشگاهی اجرایی شده است.

این مسئول بیان کرد: جای خالی دوره های مهارت آموزی امروز بین جوانان کاملاً قابل مشاهد است با این حال با توجه به کوتاه بودن دوره آموزشی سربازی باید مهارتی به سربازان آموزش داده می شد که در کوتاه مدت قابل فراگیری باشد، علاوه بر آن آموزش ها باید بر محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سرباز ماهر» به پر کردن خلأ مهارت در کشور کمک می کند

طرح «سرباز ماهر» به پر کردن خلأ مهارت در کشور کمک می کند