مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-07اقتصادي

هنوز سرمایه گذاری مناسبی در توسعه زنجیره تولید فلزات غیرآهنی صورت نگرفته است


چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاهی به تولید و بازار از صبح امروز (دوشنبه) با حضور فعالان معدن و صنایع معدنی ایران و بزرگترین شرکت های معدنی آغاز به کار کرد.

- چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاهی به تولید و بازار از صبح امروز (دوشنبه) با حضور فعالان معدن و صنایع معدنی ایران و بزرگترین شرکت های معدنی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این همایش و نمایشگاه که گردهمایی بزرگ غیرآهنی ها است، از امروز (دوشنبه) در هتل المپیک تهران آغاز شده و به مدت سه روز در قالب پنل های تخصصی و نمایشگاه فعال خواهد بود.

این همایش با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع صنایع آلمینیوم جنوب برگزار می شود.

پس از سخنرانی های روز نخست توسط اردشیر سعدمحمدی (مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران)، عبدالحسین محرابیان (قائم مقام مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب)، سعد عبدی( مدیر امور برنامه ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران)، حمید رضا حمایت؛(مدیر عامل مجتمع سرب و روی مهدی آباد) و علیرضا طالاری (مدیر عامل مجتمع طلای موته)، میزگرد تخصصی بررسی استراتژی کلان کشور در معادن و صنایع معدنی با حضور وجیه اله جعفری (رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز سرمایه گذاری مناسبی در توسعه زنجیره تولید فلزات غیرآهنی صورت نگرفته است

هنوز سرمایه گذاری مناسبی در توسعه زنجیره تولید فلزات غیرآهنی صورت نگرفته است