مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-07سياسي

کاهش 48 درصدی بستری های روزانه کرونایی در شهرستان رشت


در آمار مربوط به بسترهای روزانه هم از 114 نفر هفته گذشته به آمار 59 نفر در این هفته هستیم که خوشبختانه شاهد کاهش 48 درصدی بستری های روزانه در سطح شهرستان هستیم.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد کرونای شهرستان رشت گفت: در آمار مربوط به بسترهای روزانه هم از 114 نفر هفته گذشته به آمار 59 نفر در این هفته هستیم که خوشبختانه شاهد کاهش 48 درصدی بستری های روزانه در سطح شهرستان هستیم.

حمیدرضا امام پناهی امروز در ستاد کرونای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: گزارش های واکسیناسیون امیدوارکننده است که جا دارد از تلاش نیروهای مردمی در کنار کادر درمان تشکر و قدردانی کنم، اگر با همین سرعت پیش رویم ظرفیت تزریق دز سوم به بیش از 70 درصد برسد از وضعیت هشداری فعلی عبور می کنیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی بازدید و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اقامتی، تفریحی، گردشگری و اصناف تشدید می شود و این مراکز باید از ارائه خدمت به افرادی که واکسن نزده اند خودداری کنند؛ مالکان خودرو قبل از آغاز سفر باید تزریق هر سه دز واکسن خود را در سامانه ثبت کنند.

رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه آمار مربوط به واکسیناسیون( 18 _ 5 سال) در تزریق دز اول 92,1 درصد و در تزریق دز دو 84,1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 48 درصدی بستری های روزانه کرونایی در شهرستان رشت

کاهش 48 درصدی بستری های روزانه کرونایی در شهرستان رشت