مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-07اقتصادي

راه اندازی شهرک صنفی در اردبیل ضرورت دارد


ضرورت احداث شهرک صنفی در اردبیل احساس می شود و اینکه شغل های کاذب در مناطق مختلف موجب ترافیک شهر شده، اهالی بازار نیز در تسریع راه اندازی این شهرک تاکید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز با حضور در اتاق اصناف اردبیل و نشست با روسای اتحادیه های صنفی  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: رونق بخشی به فضای کسب و کار و اقتصاد بازار از رویکردهای مهم دولت و مسؤولان استانی است و باید با همدلی و خرد جمعی برای ارتقای شاخص های اقتصادی تلاش کنیم.

وی افزود: در 5 ماه گذشته وضعیت درآمدی و اقتصادی مردم ارزیابی شده و تمام برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها بر اساس این ارزیابی، صورت می گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی از مشکلات بخش اصناف نحوه بررسی اقلام قاچاق از سوی پلیس است که نشستی با فرمانده انتظامی در این مورد انجام شده که امیدواریم با نگرش مثبت به سمت و سوی توسعه اقتصادی و رونق بازار حرکت کرده و در کنار آن مشکلات سامانه جامع تجارت و بهبود فضای کسب و کار را حل کنیم.

 وی اضافه کرد: در سه بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت با تأمین زیرساخت ها و همچنین اجرای طرح های توسعه ای به راحتی می توان منابع درآمدی استان را سالانه به 2 برابر ارتقا داد تا استاندارد زندگی برای اهالی این استان نیز فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک صنفی در اردبیل ضرورت دارد

راه اندازی شهرک صنفی در اردبیل ضرورت دارد