مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-07سياسي

تراکتورسازی ایران به عنوان صنعت سبز کشور انتخاب شد


طی مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس سازمان محیط زیست کشور و مراکز استانها برگزار شد، از فعالیت های زیست محیطی شرکت تراکتورسازی ایران تقدیر به عمل آمد.

- علی سلاجه، رییس سازمان محیط زیست کشور در این مراسم، توجه به بخش های آب، هوا و اکلوژیکی زیست محیطی را حائز اهمیت دانست و بعد از تشریح این بخش ها خواستار توجه به آلایندگی صدا و امواج شده و اظهار کرد: در زندگی مدرن امروزی، این نوع آلایندگی ها در حال طی کردن خطوط قرمز زیست محیطی هستند و صنایع و تکنولوژیهایی که به این بخش از زندگی شهروندان ضربه می زنند، هرچه سریعتر جهت رفع آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنان که صنایع سبز کشور معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند، اسامی صنایع آلاینده نیز باید منتشر شده و حتی نسبت به دریافت خسارت از آنها در قبال طرح های فاقد ارزیابی زیست محیطی اقدام شود.

ضرورت توجه به برنامه های زیست محیطی در کنار مسائل اقتصادی و سیاسی در حاشیه این مراسم مدیرکل محیط زیست آذربایجان شرقی نیز ضمن اشاره به فعالیتهای زیست محیطی شرکت تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: باتوجه به رشدهای توسعه ای در بخش صنعت استان که حرف اول را در سطح کشور می زند، در کنار مسائل سیاسی و اقتصادی، اهداف و برنامه های زیست محیطی نیز باید مورد اقبال تمامی مسئولین در تمامی رده ها و صنوف قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتورسازی ایران به عنوان صنعت سبز کشور انتخاب شد

تراکتورسازی ایران به عنوان صنعت سبز کشور انتخاب شد