مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-06سياسي

گستره ماموریت سپاه صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه سپاه در موضوعات حاکمیتی توجهی به دولت ها ندارد، گفت: گستره ماموریت این نهاد انقلابی صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار با اشاره به ساختار نظام اسلام، اظهار کرد: این ساختار از سوی امام خمینی (ره) ایجاد شده و تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) ادامه دارد.

وی در ادامه به فلسفه وجود سپاه اشاره و با بیان اینکه گذشت زمان آیندگان پی می برند که تأسیس این نهاد انقلابی جز از اندیشه های امام خمینی (ره) خطور نمی کرد، افزود: سپاه تنها به موضوعات نظامی و دفاعی محدود نمی شود بلکه گسترده مأموریت این نهاد انقلابی صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

استاندار گیلان اقتدار و صلابت نظام اسلامی را برگرفته از ایدئولوژی، باورها و ارزش های محتوایی آن و منویات رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: حاج قاسم نمونه بارزی از مجموعه سپاه است که نه در نگاه مسلمانان بلکه در میان غیرمسلمانان و افراد آزاده نیز یک منجی محسوب می شد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم با حضور خود مایه آرامش در منطقه بود، گفت: شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت، مناطق مورد هجمه را نفوذناپذیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستره ماموریت سپاه صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب است

گستره ماموریت سپاه صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب است