مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-06پزشكي

آماده باش بیمارستان های البرز در چهارشنبه پایانی سال


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در راستای احتمال پیش بینی حوادث در چهارشنبه پایانی سال بیمارستان های استان به حالت آماده باش در آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جواد معظمی گودرزی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای امدادرسانی به مردم در آخرین چهارشنبه سال اندیشیده شده است و بیمارستان های استان در این روز در آماده با ش کامل هستند.

وی با اشاره به اقدامات برنامه ریزی شده جهت مدیریت و امدادرسانی بهتر در این روز ادامه داد: تعیین تکلیف کمتر از 6 ساعت بیماران به منظور ایجاد فضای کافی جهت حضور مجروحین احتمالی، فراهم نمودن کافی اقلام مصرفی و غیر مصرفی مرتبط در اورژانس بیمارستان ها در تاریخ مذکور، حضور متخصصین طب اورژانس و متخصصین بیهوشی در بیمارستان های پذیرنده بیماران ترومایی و دسترسی سریع به متخصص ارتوپدی و جراحی عمومی از جمله این اقدامات خواهد بود.

معظمی ادامه داد: گزارش ها نشان می دهد که شدت آسیب افراد ناظر آتش بازی ها از مجریان هم شدیدتر بوده است، بنابراین تأکید میشود با وجود پایین بودن احتمال آسیب به لحاظ اهمیت و شدت بالقوه آن ها توصیه های سلامتی برای همه به ویژه برای کودکان و نوجوانان جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش بیمارستان های البرز در چهارشنبه پایانی سال

آماده باش بیمارستان های البرز در چهارشنبه پایانی سال