مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-06اقتصادي

آماده باش 21 اکیپ دامپزشکی همدان در ایام نوروز


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توسط 21 اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی به منظور نظارت بر مراکز تولید و عرضه انواع فرآورده های خام دامی در استان خبرداد.

-  محمودرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، عرضه فرآورده های خام دامی و حفظ سلامت مصرف کنندگان در ایام نوروز و ماه رمضان، طرح تشدید نظارت های بهداشتی به منظور کنترل بهداشتی انواع گوشت و فرآورده های خام دامی انجام در مراکز عرضه، رستوران ها و غذاخوری های فعال انجام می شود.

وی از ساماندهی 21 اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی ثابت و سیار با به کارگیری 33 نفر از ناظرین بهداشتی دامپزشکی به مدت دو ماه در این طرح خبر داد و گفت: اقدامات در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر از روز گذشته آغاز شد و تا 14 اردیبهشت سال 1401 انجام می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در این طرح  مراکز توزیع و عرضه فرآورده های دامی، رستوران ها، هتل ها و سایر اماکنی که از فرآورده های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می کنند، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی و کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری فرآورده های خام دامی، کارگاه های فرآوری و بسته بندی فرآورده های خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 21 اکیپ دامپزشکی همدان در ایام نوروز

آماده باش 21 اکیپ دامپزشکی همدان در ایام نوروز