مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-06سياسي

مهربانی و دفاع از حق ویژگی بارز سیدمحسن مصطفی زاده بود


سید محسن مصطفی زاده، هنرمند پیشکسوت خراسانی، دارای شخصیت جذابی بود و مهربانی، رک بودن، صراحت لهجه و دفاع از حق از ویژگی های بسیار شاخص و بارز او بود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک هنرمند پیشکسوت تئاتر گفت: سید محسن مصطفی زاده، هنرمند پیشکسوت خراسانی، دارای شخصیت جذابی بود و مهربانی، رک بودن، صراحت لهجه و دفاع از حق از ویژگی های بسیار شاخص و بارز او بود.

محمد ملتجی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شخصیت سید محسن مصطفی زاده اظهار کرد: مرحوم سیدمحسن مصطفی زاده دارای شخصیت علمی و فرهنگی ویژه ای بود و چهره ای عالمانه و عارفانه داشت.

رشته اصلی وی فلسفه و تاریخ هنر بود، مصطفی زاده همچنین در زمینه عرفان نیز مطالعات فراوانی داشت و چند سالی شاگرد آیت الله حق شناس در تهران بود؛ به گونه ای که آیت الله حق شناس او را به عنوان نماینده خود برگزید تا به سوالات جوانان در زمینه های مختلف تاریخی و اعتقادی پاسخ دهد زیرا اشراف کاملی نسبت به مسائل اجتماعی داشت و این ویژگی برای نسل جوان گره گشا خواهد بود.

وی ادامه داد: سیدمحسن مصطفی زاده سابقه فراوانی در زمینه هنرهای نمایشی داشت؛ به گونه ای که پیش از انقلاب نیز در زمینه نمایش نامه نویسی، کارگردانی و.

فعالیت داشه و اغلب فعالیت های او با موضوعات مذهبی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربانی و دفاع از حق ویژگی بارز سیدمحسن مصطفی زاده بود

مهربانی و دفاع از حق ویژگی بارز سیدمحسن مصطفی زاده بود