مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-06سياسي

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بوی بد کانال خاورشهر


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از بوی بد کانال خاورشهر همچنین بر لزوم زیرزمینی شدن کانال عباس آباد شهر ری نیز تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام محمد آقامیری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به مرگ یک کودک در کانال آب عباس آباد شهرری گفت: روز گذشته بازدیدی از محله خاورشهر داشتیم که این کانال از انتهای این شهرک و داخل بافت مسکونی عبور می کند و یک دیواره خاکی هشت متری این کانال را جدا می کند.

وی با بیان اینکه خطر ریزش این کانال وجود دارد، گفت: همچنین در زمانی که آب کانال سرریز می شود حداقل دو کوچه به ارتفاع یک تا یک و نیم متر زیر آب می رود و این در حالی است که تنها راه حل مشکل این کانال زیرزمینی کردن آن است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بوی بد کانال و وجود حشرات موذی آسایش را از اهالی سلب کرده، گفت: شرکت خاکریزآب از آب و فاضلاب سال گذشته شکایت کرده است و اعلام داشته که در 886 نقطه آب فاضلاب به روان آب ها وارد می شود که در دادسرا این پرونده بررسی شد و حکم داده شد که شرکت آب و فاضلاب تا پایان آبان ماه امسال باید این نقاط را اصلاح کنند اما باز می بینیم که فاضلاب وارد آب شده و به همین دلیل آب کانال سیاه و بدبو است و این در حالی است که آب این کانال به دشت ورامین و زمین های زراعی می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بوی بد کانال خاورشهر

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بوی بد کانال خاورشهر