مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-06سياسي

آمادگی لازم جهت استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان رشت


فرماندار رشت از آمادگی و برنامه ریزی جهت استقبال از مسافران نوروزی خبر داد وگفت: تشدید نظارت ها بر بازار جزو برنامه های اصلی است که در قالب اکیپ های بازرسی انجام می گیرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت از آمادگی و برنامه ریزی جهت استقبال از مسافران نوروزی خبر داد وگفت: تشدید نظارت ها بر بازار جزو برنامه های اصلی است که در قالب اکیپ های بازرسی انجام می گیرد.

حمیدرضا امام پناهی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی باید آمادگی و برنامه ریزی لازم جهت استقبال از مسافران نوروزی انجام گیرد.

فرماندار شهرستان رشت افزود: دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا وضعیت پذیرش مسافر در استان های شمالی با محدودیت هایی مواجه بود که اکنون هم با توجه به شیوع امیکرون نگرانی هایی وجود دارد که اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود، با وضعیت شکننده ای که هست امکان برگشت محدودیت ها وجود دارد لذا می طلبد که در حوزه های مختلف نظیر اصناف و واحدهای اقامتی دستورالعمل ها با جدیت اجرا و پیگیری شود.

امام پناهی با تاکید بر اجتناب از عادی انگاری ها، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم که افراد دز سوم واکسن را تزریق کنند، میزان بستری هایی که در همین او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم جهت استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان رشت

آمادگی لازم جهت استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان رشت