مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-05اقتصادي

96 درصد عرصه های ملی استان یزد سنددار شدند


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از سند دار شدن 96 درصد عرصه های ملی در استان یزد خبر داد.

- ، محمدرضا آخوندی، عصر شنبه در نشستی خبری از اجرای طرح کاداستر در 96 درصد عرصه های ملی استان یزد خبر داد و اظهار داشت: با این اقدام مالکیت دولت تثبیت می شود و از تخریب و تصرف انفال جلوگیری می شود.

وی از صدور سند تک برگ برای این اراضی خبر داد و عنوان کرد: در سال جاری بیش از 7 میلیون هکتار برای اراضی دولتی سند تک برگ اخذ شده است.

آخوندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و اجرای طرح پویش ایران سرسبز، ایران قوی اظهار داشت: در قالب این طرح که از 9 دی آغاز شده و تا پایان هفته منابع طبیعی ادامه دارد به ازای هر شهید هزار اصله نهال کاشته می شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در استان یزد بخش صنعت و معدن به خوبی با این پویش همکاری داشته به نحوی که بخشی از نهال این طرح یعنی 180 هزار اصله نهال زیتون را تهیه و با همکاری سپاه الغدیر و بسیج سازندگی در سطح شهرستانهای ستان توزیع شده است.

وی در مورد اعتبارات منابع طبیعی استان یزد و تخصیص این اعتبارات نیز بیان کرد: اعتبارات ملی منابع طبیعی یزد 82 میلیارد تومان مصوب شده که 20 درصد یعنی 19 میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافته و در بخش اعتبارات استانی نیز حدود 8 میلیارد بوده که حدود 4 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد عرصه های ملی استان یزد سنددار شدند

96 درصد عرصه های ملی استان یزد سنددار شدند