مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-05اقتصادي

طرح زیست شبانه در بجنورد اجرا می شود


طرح زیست شبانه، طرحی است که بر اساس آن شهرداری، مناطق و اماکنی را برای فعالیت فروشندگان صنوف مختلف غذایی صنایع دستی و محصولات فرهنگی پیش بینی می کند تا این صنوف از ساعات نیمه شب تا صبح به فعالیت خود ادامه دهند.

- جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح زیست شبانه، طرحی است که بر اساس آن شهرداری، مناطق و اماکنی را برای فعالیت فروشندگان صنوف مختلف غذایی صنایع دستی و محصولات فرهنگی پیش بینی می کند تا این صنوف از ساعات نیمه شب تا صبح به فعالیت خود ادامه داده و به مشتریان خدمات ارائه دهند.

وی گفت: این طرح به صورت آزمایشی در یکی از فضاهای شهری اجرا و در صورت موفقیت و استقبال شهروندان در نقاط دیگر شهر نیز اجرا خواهد شد.

شهردار بجنورد افزود: برای اجرای این طرح در مرحله اول تلاش خواهیم کرد خیابان ها و معابر شهری را روشن تر و امنیت لازم بر قرار شود و مکان هایی را در نظر خواهیم گرفت که ظرفیت زندگی شبانه را داشته باشند و به آرامش خواب و زندگی شهروندان آسیب نزند.

  وی تصریح کرد: هم اکنون شهر شب مردگی دارد و با اجرای این طرح بسیاری از شهروندان به دلیل مشغله کاری و بخشی از مهمانی ها و خریدهای خود به شب واگذار می کنند و این رفت و آمدها خریدها و باعث می شود تا فضای شهر پویا و در جریان باشد و علاوه بر رونق اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زیست شبانه در بجنورد اجرا می شود

طرح زیست شبانه در بجنورد اجرا می شود