مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-05سياسي

شجاعت سرداران قزوینی در دفاع از حریم اهل بیت زبانزد بوده است


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: شجاعت سرداران قزوینی در دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه نیز زبانزد بوده است.

- سردار علی اکبر پورجمشیدیان بعد از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از جمعی از پاسداران استان قزوین که در تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد با بیان اینکه شهدای قزوین نقشی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایفا کرده اند، اظهار کرد: تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین و پاسداران آن در مأموریت های مهمی که در سال های اخیر حضور داشته اند خوش درخشیده اند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس نیز از نزدیک با تلاش های دو گردان امام رضا (ع) و محمد رسول الله (ص) آشنا بوده ام، عنوان کرد: معنویت شهید اللهیاری فرمانده گردان امام رضا (ع) و رزمندگانش زبانزد بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: شجاعت سرداران قزوینی در دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه نیز زبانزد بوده است.

وی بیان کرد: شهدا و رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین در شرایط بسیار سخت جغرافیایی، مشغول خدمت رسانی بودند و مردانه ایستادند و مردانه حماسه آفریدند و ما به وجود این حماسه آفرینان، خانواده هایشان و خانواده های شهدای گرانقدر افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت سرداران قزوینی در دفاع از حریم اهل بیت زبانزد بوده است

شجاعت سرداران قزوینی در دفاع از حریم اهل بیت زبانزد بوده است