مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-05سياسي

ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت/ لزوم برخورد قاطع با اوباش


وزیر کشور به ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت، ساماندهی بازارچه های مرزی، توجه به اقتصاد مرزنشینان، اهتمام به کاهش تلفات جاده ای با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز تاکید کرد.

- ، پیش از ظهر امروز نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف تبیین اولویت ها و برنامه های سال 1401 با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دکتر احمد وحیدی جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح در امور ناجا برگزار شد.

در این نشست فصلی احمد وحیدی گفت: ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد) ع) را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز و تک تک شما عزیزان، سربازان وفادار، مقتدر و با صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که علمدار نظم و امنیت و دفاع از حیثیت این نظام هستید، تبریک عرض می کنم.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و معزز خصوصاً شهدای عزیز انتظامی کشور عنوان کرد: طبیعتاً انتظامی کشور حوزه ای وسیع به گستردگی کشور و موضوعات متنوعی است که در کشور وجود دارد؛ به هر گوشه ای از کشور و موضوعات موجود که نگاه می کنیم جایگاه حوزه انتظامی در آن پررنگ و پرنقش است و جا دارد که تبریک بگویم به همه عزیزانی که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت/ لزوم برخورد قاطع با اوباش

ارتقا اشراف اطلاعاتی در موضوع سرقت/ لزوم برخورد قاطع با اوباش