مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-05اقتصادي

کسب و کار دستفروشان و بانوان سرپرست خانوار سروسامان گرفت


با در اختیار قرار دادن 179 غرفه ی نمایشگاهی، دست فروشان سطح منطقه8 و زنان سرپرست خانوار ساماندهی شدند - به گزارش، فاطمه تنهایی از ساماندهی کسب و کار دستفروشان و بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: به منظور فعالیت و کسب و کار بانوان سرپرست خانوار و دست فروشان در سطح منطقه؛ شهرداری منطقه 8 نسبت به برپایی سه بازارچه و نمایشگاه بهاره در مساحت 1074 متر مربع اقدام کرد.

شهردار منطقه 8 ادامه داد: این بازارچه ها با هدف توانمندسازی این بانوان راه اندازی شد تا بانوان سرپرست خانوار در فروشگاه صنایع دستی محصولات و دست آفریده های خود را عرضه و امکان اشتغال زایی آن ها تسریع و تقویت شود.

تنهایی تصریح کرد: در بازارچه اختصاصی رایگان بانوان سرپرست خانوار؛ مادران و بانوان تحت پوشش با ارائه محصولات خود در 69 غرفه بوستان آب به نمایش و فروش گذاشته اند.

شهردار منطقه 8 بیان کرد: همچنین در دو نمایشگاه و بازارچه دیگر، شهرداری منطقه 8 با در اختیار قرار دادن 110 غرفه در محله کرمان و خیابان آیت دست فروشان محدوده را اسکان و ساماندهی کرد.

گفتنی است شهروندان می توانند با مراجعه به این بازارچه ها واقع در بوستان آب؛ تقاطع گلبرگ -کرمان و خیابان نبوت کوچه عسگری از محصولات ارائه شده دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کار دستفروشان و بانوان سرپرست خانوار سروسامان گرفت

کسب و کار دستفروشان و بانوان سرپرست خانوار سروسامان گرفت