مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-05اقتصادي

طرح نوروزی نظارت از بازار همدان آغاز شد


سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نوروزی نظارت از بازار خبر داد و گفت: این طرح از 14 اسفند سال جاری شروع و تا 13 فروردین 1401 ادامه دارد.

- به گزارش، مرضیه یونسی از آغاز طرح نوروزی نظارت بر بازار در سطح استان همدان از 14 اسفندماه خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش و تولید پرونده نیست بلکه هدف اصلی این طرح طبق سنوات گذشته علاوه بر انجام وظیفه ذاتی ما یعنی رسیدگی و صدور حکم، حمایت از اقشار آسیب پذیر، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات، حضور مؤثر و حداکثری تعزیرات حکومتی جهت برخورد با اخلال گران بازاراست.

وی با بیان اینکه این طرح تا سیزدهم فروردین ماه 1401 نیز ادامه دارد، اضافه کرد: در همین راستا امروز با شروع طرح تیمی متشکل از مدیر کل و کارشناسان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بهداشت، نماینده استاندار، نماینده فرماندار و صداوسیما در بازار حاضر و اقدامات نظارتی در پیش گرفته شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در این راستا امروز، از یک برنج فروشی مقادیری برنج تایلندی تنظیم بازار و یک دستگاه چرخ مخصوص دوخت کیسه برنج نیز کشف شد، ادامه داد: همچنین یک انبار تجهیزات پزشکی جهت برسی ثبت موجودی در سامانه جامع انبارها بازرسی و صورت جلسه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوروزی نظارت از بازار همدان آغاز شد

طرح نوروزی نظارت از بازار همدان آغاز شد