مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-05اقتصادي

اما و اگرهای احداث بندر در تالش و قوانینی که سد راه است


سالهاست احداث بندر در تالش یکی از مطالبات اصلی مسؤولین و مردم است که با گذشت سال ها از تصویب آن، با وجود اعلام آمادگی یک سرمایه گذار خصوصی، اجرای این پروژه با موانعی همچون مخالفت شدید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، سالهاست احداث بندر در تالش به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت گیلان تبدیل به یکی از آرزوها و مهمترین مطالبات مردم و مسؤولین این شهرستان شده است.

  اما کار از آنجایی قوت گرفت که سال گذشته، پس از ورود و اعلام آمادگی یکی از سرمایه گذاران مطرح کشور جهت احداث اسکله خصوصی با محوریت واردات چوب در این شهرستان، امام جمعه تالش تحقق این پروژه را به عنوان یکی از مطالبات مردم پیگیری کرد.

  جلسات متعدد امام جمعه شهرستان با همراهی و حمایت های نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار تالش در سطح شهرستان، استان و همچنین حضور و اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث اسکله در ساحل جوکندان این شهرستان نویدبخش روزهای خوبی برای جوانان بیکار و تحصیل کرده تالشی بود.

  اما طولی نکشید و درست در شرایطی که مسؤولین شهرستانی از طی شدن گام های نهایی برای اجرایی شدن طرح پروژه احداث بندر در تالش سخن می گفتند، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از عدم امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای احداث بندر در تالش و قوانینی که سد راه است

اما و اگرهای احداث بندر در تالش و قوانینی که سد راه است