مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-05سياسي

سومین جشنواره تئاتر روح الله پس از 2 سال به ایستگاه پایانی می رسد


رییس شورای سیاست گذاری جشنواره روح الله گفت: با توجه به شیوع کرونا، بخش نمایش های صحنه ای و خیابانی سومین جشنواره تئاتر روح الله امسال پس از دو سال وقفه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بنکدار پیش از ظهر شنبه در نشست خبری سومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با امام خمینی (ره) جمله ای کلیدی دارند و می فرمایند که امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است که اگر این جمله را در کنار جمله مهم هر سخنی اگر در قالب هنر بیان شود ماندگار و جاویدان می شود قرار دهیم رسالت و مأموریت مهم این مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به خوبی محسوس خواهد بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) تمام و کمال خود را فنای فی الله کرده و تمام اقدامات و اعمال سیاسی عرفانی، علمی و اخلاقی وی برای خدا بود و نسبتی که با حقایق الهی پیدا کرد خود تبدیل به یک حقیقت شد.

رییس شورای سیاست گذاری جشنواره روح الله با اشاره به اینکه با تاسی به این الگوی جاودان، هر علت و رویدادی از ما که در همین راستا باشد ماندگارتر خواهد بود، تاکید کرد: با الگو قرار دادن سخن رهبر انقلاب در ارتباط با نحوه بیان و انجام وظیفه در قالب هنر، اگر این هنر را مبنای رسیدن به حقیقت قرار دهیم به همان نسبت سریع تر و بهتر به حضرت حق نزدیک خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره تئاتر روح الله پس از 2 سال به ایستگاه پایانی می رسد

سومین جشنواره تئاتر روح الله پس از 2 سال به ایستگاه پایانی می رسد