مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-05سياسي

نقش دین در ایجاد آرامش در دوران کرونا غیرقابل انکار است


رییس انجمن آشوریان​​​​​​​ اظهار کرد: مسأله دوری و جدایی جمعی، نکته دیگری بود که همه گیری کرونا در جهان پدید آورد، اما نقش دین در ایجاد آرامش در دوران کرونا غیرقابل انکار است.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، یوناتن بت کلیا، رییس انجمن آشوریان در نشست تخصصی بهبود روابط انسانی در دوران پساکرونا با الهام از آموزه های اسلام و مسیحیت مقاله خود را با موضوع بهبود روابط انسانی در دوران پساکرونا با تکیه بر آموزه های مسیحی ارائه داد.

وی اظهار کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از جمله ارگان هایی است که همواره در وحدت و برقراری ارتباط نزدیک بین ادیان و اقوام مختلف پیشگام و پیشرو بوده است و همیشه ایده و جلسات بسیار فایده مفیدی را داشته است.

رییس انجمن آشوریان افزود: این سازمان در هر برهه ای، مقام های عالی ادیان توحیدی از کشورهای مختلف به ویژه روحانیون عالی رتبه جامعه آشوری را میزبانی کرده و از آنان خواستار ارائه نقطه نظراتشان در جهت هرچه بهتر شناخت ابنای بشر بوده است.

بت کلیا با اشاره به اهمیت برگزاری نشست تخصصی بهبود روابط انسانی در دوران پساکرونا با الهام از آموزه های اسلام و مسیحیت گفت: گرچه را شنیدیم و دریافتیم که بیماری کووید 19 ، می تواند بسیار خطرناک و حتی در افراد دارای بیماری های خاص، مُهلِک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دین در ایجاد آرامش در دوران کرونا غیرقابل انکار است

نقش دین در ایجاد آرامش در دوران کرونا غیرقابل انکار است