مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-05اقتصادي

بهارستان در صدر ثبت نامی های نهضت ملی مسکن اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون بیشترین ثبت نامی های طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان به شهر بهارستان با ثبت نام 94 هزار و 421 نفر اختصاص دارد.

- علیرضا قاری قرآن با اعلام این خبر، اظهار کرد: نام نویسی از مردان مجرد بالای 23 سال از اول دی ماه شروع شده است و متقاضیان در صورت تمایل می توانند تا پایان اسفند با مراجعه به سامانه saman.

mrud.

ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تحویل واحد به مردان مجرد بین 23 سال تمام تا 44 سال تمام پس از اتمام ساخت و ایفای تعهدات متقاضی منوط به ارائه عقدنامه رسمی ازدواج است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تازه ترین آمار درباره ثبت نام متقاضیان مسکن در سامانه طرح نهضت ملی مسکن برای استان اصفهان حاکی از آن است که آمار کل ثبت نام در تمامی شهرهای استان اصفهان به 265 هزار و 897 نفر رسیده است.

وی افزود: تاکنون بیشترین ثبت نامی ها در استان در شهرهای بهارستان با ثبت نام 94 هزار و 421 نفر، شاهین شهر با ثبت نام 38 هزار و 700 نفر و فولادشهر با آمار ثبت نامی 26 هزار و 828 نفر گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاری قرآن با بیان اینکه امکان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان اصفهان فراهم است، اظهار کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه (ثمن) برای نام نویسی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهارستان در صدر ثبت نامی های نهضت ملی مسکن اصفهان

بهارستان در صدر ثبت نامی های نهضت ملی مسکن اصفهان