مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-05سياسي

آغاز طرح نوروزی راهداری اردبیل/تعطیلی هرگونه فعالیت عمرانی در حریم راه ها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: طرح نوروزی راهداری استان اردبیل از 25 اسفندماه تا 15 فروردین اجرا و هر گونه فعالیت عمرانی در حریم راه ها تعطیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملیاتی شده است.

به گفته دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان فعالیت شرکت ها و ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافری، نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل با تاکید بر توقف ناوگان تحت پوشش آنها در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، صرف غذا و همچنین مساجد و نمازخانه های بین راهی، هماهنگی با پلیس راهور به منظور اعمال نظارت کافی در خصوص جلوگیری از سوار و پیاده کردن مسافران در محدوده شهری و خارج از پایانه های مسافری در این مدت مورد توجه و بازرسی ویژه قرار می گیرد.

وثوقی از انجام تمهیدات لازم جهت اعزام زائران کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیش از پیش مردم با رشادت های شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس مناسب ترین ناوگان های حمل و نقل عمومی را به این مهم اختصاص داده تا زائران سرزمین های ایثار و مقاومت سفری ایمن داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد؛ بکارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط لازم ممنوع است و صدور مجوز سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نوروزی راهداری اردبیل/تعطیلی هرگونه فعالیت عمرانی در حریم راه ها

آغاز طرح نوروزی راهداری اردبیل/تعطیلی هرگونه فعالیت عمرانی در حریم راه ها