مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-05ورزشي

جولان مرد آهنی مازندران در نبود حمایت مسئولان


ورزشکار 29 ساله بابلی رشته پرورش اندام که مدت 10 سال در شاخه ورزشی قویترین مردان فعالیت می کند به تازگی مجوز حضور در مسابقات تلویزیونی مردان آهنین را کسب کرده اما همه این افتخارات در حالی بدست آمده است که مسئولان مازندران کمترین توجه و حمایت را نسبت به چنین ورزشکارانی دارند.

- مسابقات قویترین مردان یکی از جذاب ترین رقابت های ورزشی است که برای انتخاب قویترین مرد ایران و اعزام آنها به مسابقات جهانی برگزار می شود اما این کارزار ورزشی به دلیل پخش تلویزیونی آن در سال های 1377 و 1380 و از 1383 تا 1391 و نیز در سال 1397 از شبکه 3 سیما در عید نوروز، طرفداران بیشماری پیدا کرد و بعدها به نام مردان آهنین شهرت یافت.

رشته قویترین مردان از سال 1371 وارد کشور شد و زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قرار گرفت.

در چندین دوره برگزاری این رقابت ها که همگی به داوری فرامرز خودنگاه برگزار شد ورزشکارانی چون برادران فاطمی، برادران قرایی، زنده یاد روح الله داداشی، علی اسماعیلی، مجتبی ملکی و مسلم دارابی و چندین و چند ورزشکار تنومند دیگر به شهرت و محبوبیت رسیدند.

مازندران نیز که در ورزش های انفرادی به ویژه کشتی و وزنه برداری همیشه قهرمانان و پهلوانان متعددی داشته در این رقابت ها نیز ورزشکاران متعددی را به میادین معرفی کرد که آخرین آن ها محمد امین معنوی ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان مرد آهنی مازندران در نبود حمایت مسئولان

جولان مرد آهنی مازندران در نبود حمایت مسئولان