مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 22:372022-03-04اقتصادي

نابسامانی ساخت و سازها در«زیارت»/ رفع معضل با یکپارچی اراضی


وزیر کشور با بیان اینکه روستای زیارت وضعیت نابسامانی دارد، گفت: حل معضل ساخت و ساز در روستای زیارت گرگان بسیار مشکل است.

- ، احمد وحیدی شامگاه جمعه در بازدید از روستای محمد آباد گرگان اظهار کرد: معضلات ساخت و ساز روستای زیارت بی شمار است و این موضوع هم به محیط زیست و هم به منابع طبیعی آسیب رسانده و هم وسعت ساخت و سازها در آن فراوان است.

وزیر کشور با اشاره به برخی از مشوق ها، افزود: برای انجام یکپارچگی اراضی و ایجاد زمینه اشتغال و پایداری روستاها تسهیلات و مشوق های مالی به مردم داده می شود.

وحیدی ادامه داد: پرداخت یارانه برای اجرای عملیات زیربنایی آب و خاک و اعطای یارانه نهاده های تولید و ماشین آلات کشاورزی به متقاضیان یکپارچه سازی اراضی روستایی باعث جلوگیری از خرد شدن اراضی و چالش های بعدی آن می شود.

وی به برنامه های سازمان اضافه کرد: اعطای تسهیلات، مشوق ها و معافیت ها به اشخاص حقیقی و حقوقی، صدور سند مالکیت رسمی، پرداخت یارانه در جهت اجرای عملیات زیر بنایی آب و خاک از جمله این برنامه هاست.

وزیر کشور گفت: همچنین انجام سامانه های نوین آبیاری و عملیات تسطیح اراضی و اعطای یارانه نهاده های تولید و ماشین آلات به افراد معرفی شده از سویی کارگروه های استانی و شهرستانی از جمله موارد تشویقی در جهت یکپارچه سازی و جلوگیری از خرد شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی ساخت و سازها در«زیارت»/ رفع معضل با یکپارچی اراضی

نابسامانی ساخت و سازها در«زیارت»/ رفع معضل با یکپارچی اراضی