مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-04سياسي

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز توسعه کردستان است


امام جمعه مریوان از راه اندازی منطقه آزاد تجاری در این شهرستان مرزی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ منطقه یاد کرد و گفت: این مهم زمینه ساز توسعه اقتصادی استان کردستان است.

- ، ماموستا مصطفی شیرزادی در خطبه های نماز جمعه این هفته مریوان اظهار کرد: دولتمردان در دولت سیزدهم نشان دادند که پای وعده هایشان ایستاده اند و برای رفع دغدغه های مردم در میدان هستند.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان آرزوی دیرینه مردم این منطقه برآورده شد و امیدواریم هر چه زودتر با حضور سرمایه گذاران شاهد رونق در کسب و کار و معیشت مردم باشیم.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: بدون شک ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز توسعه اقتصادی استان کردستان خواهد بود و برکات این امر به همه کردستانی ها خواهد رسید.

ماموستا شیرزادی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست که برای تحقق اهداف و برنامه های منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان تمام تلاش خود را به کار گیرند و بر پشتوانه مردمی و به ویژه جامعه روحانیت منطقه حساب ویژه ای باز کنند.

امام جمعه مریوان در بخشی دیگر از خطبه های این هفته از مسکن به عنوان یکی دیگر از دغدغه های جوانان و اقشار کم توان جامعه نام برد و گفت: امیدواریم طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مریوان در سریع ترین زمان ممکن عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز توسعه کردستان است

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز توسعه کردستان است