مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-04سياسي

روند مذاکرات هسته ای عزتمندانه به پیش می رود/حفاظت از امنیت وظیفه ای همگانی است


دولتمردان عزم خود را برای کاهش محرومیت ها در استان کردستان جزم کرده اند و آغاز عملیات منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان یکی از این گام های مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از تلاش های دولتمردان برای آغاز عملیات منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان اظهار کرد: دولت سیزدهم عزم خود را برای کاهش عقب ماندگی های کردستان جزم کرده است.

وی افزود: خدمت به مردم والاترین عبادت هاست و امیدواریم تلاش هایی که مجموعه مدیران استان و کشور شروع کرده اند منجر به کاهش دغدغه های معیشتی مردم شود.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مسیر مذاکرات عزتمندانه طی می شود.

ماموستا رستمی همچنین به حوادث اکراین اشاره کرد و گفت: امنیت و آسایش از والاترین نعمت هایی است که خداوند متعال به انسان ها ارزانی بخشیده است.

وی افزود: تا زمانی که اتحاد و انسجام خود را حفظ کنیم هیچ دشمنی به خود اجازه نمی دهد که به کشورمان نگاه چپ بیاندازد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته بر ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست تأکید کرد و گفت: خداوند متعال به مردم کردستان انواع نعمت ها را ارزانی داشته است و باید از این ثروت ملی حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مذاکرات هسته ای عزتمندانه به پیش می رود/حفاظت از امنیت وظیفه ای همگانی است

روند مذاکرات هسته ای عزتمندانه به پیش می رود/حفاظت از امنیت وظیفه ای همگانی است