مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-04سياسي

آمریکا با وعده های توخالی مردم جهان را فریب می دهد


آمریکا با وعده های توخالی مردم جهان را فریب می دهد.

- حجت الاسلام علی روحانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان اظهار داشت: شعبان ماه شادی ائمه اطهار علیهم السلام است که در آن مناسبت های شادی بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه طبق گفته بزرگان باید در شادی ائمه شاد و در ایام عزای آنها عزادار باشیم، ابراز داشت: از این رو لازم است برنامه های شاد و متنوعی در این ماه برگزار شود.

امام جمعه موقت آران و بیدگل با اشاره به حوادث اخیر اوکراین تصریح کرد: این کشور اسیر وعده های فریبنده آمریکا و غرب شد و حال همین کشورهای غربی پشت این کشور را خالی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با وعده های توخالی مردم جهان را فریب می دهد، گفت: نباید به هیچ عنوان دل به وعده های این کشور داد چراکه آمریکا به جز منافع خود به فکر هیچ کشور دیگری نیست.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اینکه موضع ایران در بحران اوکراین توقف جنگ است، افزود: ایران مخالف هرگونه کشتار غیرنظامیان در هر جنگ است در صورتیکه قربانی اصلی این جنگ ها غیرنظامیان است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با سیاست های خصمانه خود در دنیا بحران سازی می کند، خاطرنشان کرد: غرب و آمریکا حتی در بحران اوکراین هم استاندارهای دوگانه را اتخاذ می کند و در دفاع از غیرنظامیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با وعده های توخالی مردم جهان را فریب می دهد

آمریکا با وعده های توخالی مردم جهان را فریب می دهد