مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-04سياسي

11 هزار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد شد


مدیرکل کمیته امداد مازندران از ایجاد 11 هزار و 200 فقره اشتغال برای مددجویان و خانواده های نیازمند سال جاری در استان خبر داد.

- ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به عملکرد این نهاد، راه اندازی امداد هوشمند را برای حفظ کرامت نیازمندان، تسهیل در ارائه خدمات را از جمله اقدامات بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی امداد هوشمند از مراجعات مددجویان به ادارات جلوگیری می شود، گفت: مددجویان با گوشی تلفن همراه می توانند تقاضای خود را ثبت و خدمات را دریافت کنند.

وی از دیگر کارهای وی با اشاره به راه اندازی 456 مرکز نیکوکاری در استان گفت: از این تعداد 125 مرکز تخصصی بوده و مابقی عمومی است که کار کمیته امداد را در محلات انجام می دهند و نیازی به رجوع مردم به کمیته امداد نیست.

وی از برپایی دومین همایش ملی ترویج صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت: یکی از خیران 10 میلیارد تومان به عنوان قرض ماندگار سپرده گذاری کرده است و تا عید چهار هزار نفر از پشت نوبتی تا تسهیلات خود را دریافت می کنند.

حجت الاسلام عالیشاه یکی ازدیگر کارهای مهم این نهاد را تحت پوشش قراردادن 80 هزار خانوار، 12 هزار دانش آموز بیان کرد و گفت: امسال 11 هزار و 200 فرصت شغلی برای جوانان و خانواده های تحت پوشش و غیرپوشش ایجاد شد و 440 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد شد

11 هزار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد در مازندران ایجاد شد