مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 21:572022-03-03سياسي

نخستین گذر فرهنگی مذهبی یزد افتتاح می شود/اصلاح هندسی ورودی راه آهن


اتوبوس خبر شهرداری یزد این هفته به منطقه 3 شهر جهانی یزد رفت و خبرنگاران از هشت پروژه در دست احداث از جمله نخستین گذر فرهنگی مذهبی یزد بازدید کردند.

- خبرنگار مهر ، اتوبوس خبر که به ابتکار روابط عمومی شهرداری یزد به راه افتاده و هر هفته به یک منطقه از شهرداری می رود، امروز با همراهی 20 خبرنگار و دو عضو شورای شهر یزد به منطقه 3 شهرداری رفت و از پروژه های در دست اقدام این منطقه بازدید کرد.

فرامرز رمضانی، شهردار منطقه 3 شهرداری یزد در نخستین بازدید از اصلاح هندسی میدان راه آهن یزد اظهار داشت: این پروژه در راستای ساماندهی ورودی مهم راه آهن یزد در حال اجراست و عملیات بازسازی میدان پلیس ظرف هفته آینده و ایجاد 5 تا 6 هزار مترمربع فضای سبز تا پایان سال انجام می شود.

وی عنوان کرد: این پروژه با اعتبار 12 میلیارد ریال در دست اجراست و امیدواریم برای تسریع در اجرای آن، شاهد انجام هر چه بهتر مسئولیت های اجتماعی راه آهن یزد باشیم.

رمضانی همچنین در بازدید از احداث بلوار آیت الله ابوترابی که با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال در دست اجراست، اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه نیاز به همکاری اداره اوقاف و متولی موقوفه ابوالقاسم رشتی هستیم.

وی بیان کرد: با احداث این پروژه اراضی پیرامونی بلوار ارزش افزوده پیدا خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گذر فرهنگی مذهبی یزد افتتاح می شود/اصلاح هندسی ورودی راه آهن

نخستین گذر فرهنگی مذهبی یزد افتتاح می شود/اصلاح هندسی ورودی راه آهن