مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-03اقتصادي

زکی نژاد رییس جهاد کشاورزی بهمیی شد/تاکید بر تکمیل سد ایلی آباد


طی حکمی و در مراسمی زکی نژاد رییس جهاد کشاورزی شهرستان بهمیی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی آیین تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی شهرستان بهمیی در سالن شهید چکی فرمانداری شهرستان بهمیی برگزار شد.

 در این مراسم رضا راهدار بهمیی رییس سابق در خصوص عملکرد خود طی3 سال مسئولیت و خدمت به مردم شهرستان بهمیی گفت: سد ایلی آباد که یکی از پروژه های شاخص شهرستان بهمیی بود فاز اول آن به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 وی ادامه داد : به مقدار 900 متر کانال آبیاری، 7 جاده بین مزارع ،  5 هزار تن نهاده دامی،  اجرای طرح دامدار کارت برای دامدارن، توزیع 6 هزار کیسه کود در شهرستان بهمیی در این مدت انجام شد.

وی در خصوص امور اراضی شهرستان بهمیی گفت: برای اولین بار با استفاده از  پهباد، اراضی شهرستان عکس برداری شد و 13 هزار هکتار نقشه برداری امور اراضی انجام پذیرفت.

محمد امیری معاون سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و باید سبک مدیریت اسلامی باشد و تفاوت سبک اسلامی با کلاسیک غربی، پاکدستی، خدمت صادقانه به مردم و پویایی است.

وی ادامه داد: معارفه پیام آور تودیع بوده و مدیر جدید باید از اکنون به فکر این موضوع باشد و از تجربیات قبل عبرت بگیرد و سرلوحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکی نژاد رییس جهاد کشاورزی بهمیی شد/تاکید بر تکمیل سد ایلی آباد

زکی نژاد رییس جهاد کشاورزی بهمیی شد/تاکید بر تکمیل سد ایلی آباد