مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-03اقتصادي

غبار بی مهری بر مدرن ترین کارخانه نساجی خراسان


مدیرعامل کارخانه نساجی کاشمر مدرس گفت: اگرچه ماشین آلات فاز دو کارخانه نساجی کاشمر مدرس جزء مدرن ترین کارخانه های کشور و حتی خاورمیانه است اما به دلیل تأمین نشدن سرمایه در گردش هنوز نتوانستیم آن را بعد از حدود چهار سال راه اندازی کنیم.

- مجتبی صمیمی در گفت وگو با ایسنا افزود: مشکلات خاصیت انباشته شدگی دارند و اگر به سرعت به مسائل نپردازیم جمع شده و موجب بروز معضلاتی که امروز با آنها مواجه هستیم می شوند، اگر می خواهیم تولید ثروت کنیم هیچ راهی جز افزایش سرمایه گذاری های داخلی، توجه به سرمایه و سرمایه دار، کار و کارآفرین و صنعت و صنعت گر نداریم.

رییس هیأت مدیره کارخانجات نساجی بردسکن بیان کرد: نمی شود شعار حمایت از سرمایه گذاری داخلی را داد ولی همچنان کارگر، صنعت گر و کارآفرین همه از شرایط موجود ناراضی باشند و ندانند دغدغه های خود را چگونه رفع کنند.

وی اظهار کرد: مدت هاست مصوبات ستاد تسهیل را برای شرکت نساجی داریم ولی هیچ اتفاقی تاکنون برای رفع مشکلات این کارخانه نیفتاده است، هر چند تا کنون چندین وزیر، معاون وزیر و استانداران دولت های مختلف از این کارخانه بازدید داشته اند ولی به دلایل مختلف تاکنون هیچ کدام از مصوبات اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار بی مهری بر مدرن ترین کارخانه نساجی خراسان

غبار بی مهری بر مدرن ترین کارخانه نساجی خراسان