مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-03سياسي

حرکت موثر دادگستری اردبیل در مقابله با کشتار غیرمجازدام


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: در ماه های اخیر اقدامات مؤثر و تحسین برانگیزی در مقابله با سودجویان در عرصه کشتار غیرمجاز دام در استان اردبیل انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهلول تکلوی ظهر پنجشنبه در دیدار با فرماندار اردبیل اظهار کرد: بازدیدهای میدانی در 2 هفته گذشته نشان می دهد معضل کشتار غیر مجاز دام در شهر آراللو اردبیل به کلی برطرف شده است.

وی تصریح کرد علی رغم اینکه دامپزشکی فاقد قوه قهریه است، ما این اتفاق را مدیون تلاش ها و همکاری های شبانه روزی رییس دستگاه قضایی و دادستان شهر هیر هستیم.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل با قدردانی از دستگاه قضایی برای پیگیری موضوع گفت: با تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاه های اجرایی حاکم است، اقدامات خوبی در راستای مبارزه با کشتار غیرمجاز در استان آغاز شده و نتیجه آن در ماه های آتی مشهود خواهد شد.

تکلوی با اشاره به گستردگی مسئولیت های دامپزشکی افزود: این مجموعه یکی از ارگان های اصلی زمینه ساز تأمین امنیت غذایی است و یکی از زیرساخت ترین ادارات و تشکیلات در 2 بعد اقتصادی و بهداشتی به شمار می رود که متأسفانه معضل کمبود اعتبارات و نیروی انسانی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: کشتار دام در شهر آراللو به دلیل فقدان کشتارگاه به صورت خانگی و در جلوی مغازه ها انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت موثر دادگستری اردبیل در مقابله با کشتار غیرمجازدام

حرکت موثر دادگستری اردبیل در مقابله با کشتار غیرمجازدام