مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-03اقتصادي

جایگاه استراتژیک پالایشگاه گاز بیدبلند در سبد انرژی کشور


مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه این پالایشگاه در سبد انرژی کشور، جایگاهی استراتژیک پیدا کرده است، گفت: چرخه تولید پالایشگاه یک سال و نیم است که در مدار قرار دارد و در این مدت با اینکه به ظرفیت اسمی نرسیده ایم ، - ایسنا/خوزستان مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه این پالایشگاه در سبد انرژی کشور، جایگاهی استراتژیک پیدا کرده است، گفت: چرخه تولید پالایشگاه یک سال و نیم است که در مدار قرار دارد و در این مدت با اینکه به ظرفیت اسمی نرسیده ایم ، 400 میلیون دلار در سامانه نیما، ارز عرضه کرده ایم.

محمود امین نژاد امروز، 12 اسفندماه در آیین افتتاح اسکله صادراتی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس به عنوان بزرگترین هاب گازی غرب آسیا و با یک تیم توانمند، با غیرت و جهادی پس از گشایش اعتبارات اسنادی، سال گذشته به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دلیل عقب افتادن این پروژه این بود که یک سال و نیم، پروژه تاسیسات پتروشیمی بندر امام به دلیل یکسری سیاست ها دیرتر از پالایشگاه استارت خورد.

با همکاری بسیار خوبی که انجام شد، الحمدلله چرخه تولید پالایشگاه بیدبلند را یک سال و نیم است که در مدار داریم و در این مدت با اینکه به ظرفیت اسمی نرسیده ایم، 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه استراتژیک پالایشگاه گاز بیدبلند در سبد انرژی کشور

جایگاه استراتژیک پالایشگاه گاز بیدبلند در سبد انرژی کشور