مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-03اقتصادي

افزایش 3 میلیارد دلار درآمد اردبیلی ها در 3 سال/رویکرد تحول آفرین نیاز است


افزایش درآمد مردم استان اردبیل در 3 سال آینده تا 3 میلیارد دلار قابل تحقق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی صبح پنجشنبه در مجلس شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ضرورت تسهیل و روان سازی استعلامات در صدور مجوزها و بهبود فضای کسب و کار را از الزامات توصیف کرد و گفت: ما مسئولیت مهم و خطیری در تحول آفرینی بازار کسب و کار و رونق اقتصادی داریم که در این زمینه بهتر است حرکت ها و اقدامات به شکل تحولی انجام شود.

وی اظهار کرد: با تداوم روند فعلی و همچنین حرکت های معمولی نمی توان کار تحول آفرینی را انجام داد بلکه بهتر است در بهبود شاخص های توسعه اقتصادی استان اردبیل همفکری و همگرایی بیشتر در استان انجام شده و الگوهای شایسته ای را در مسیر توسعه همه جانبه شاهد باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ظرفیت استان اردبیل در حوزه های مختلف بسیار بالاست ولی تاکنون از این ظرفیت ها استفاده مناسب و شایسته ای انجام نشده که قطعاً تلاش خواهیم کرد در دوره جدید فعالیت ها به زندگی مردم استاندارد مناسب و مطلوبی را ببخشیم.

عاملی افزود: در 2، 3 سال آینده به راحتی می توان با افزایش 2 برابری سرانه درآمدی مردم این استان به بهبود معیشت، اشتغال و رفع فقر در استان کمک کرده و رویکرد تحول آفرینی را در حوزه های مختلف در پیش گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 میلیارد دلار درآمد اردبیلی ها در 3 سال/رویکرد تحول آفرین نیاز است

افزایش 3 میلیارد دلار درآمد اردبیلی ها در 3 سال/رویکرد تحول آفرین نیاز است