مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-03اقتصادي

بلاتکلیفی پروژه میلیاردی بروجرد


مجتمع هشت بهشت در سال 85 با عقد قراردادی با شهرداری به منظور احداث پروژه های متعدد وارد بروجرد شد که طی این سال ها با مشکلاتی مواجه بوده به طوری که این پروژه ها تاکنون نتیجه ای نداشته اند.

- از این پروژه به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری غرب کشور یاد می شود، این مجتمع تجاری که کار طراحی آن سال ها پیش انجام شده است، در صورت اجرا می توانست به عنوان یک مرکز تجاری زمینه رونق اقتصادی، گردشگری و جذب توریست را فراهم کند.

مجتمع هشت بهشت می تواند با برندهای معروف آسیایی و جهانی رقابت کند این مجتمع تجاری تفریحی به مساحت 54 هزار مترمربع در بلوار شهید بهشتی قرار دارد و فعالیت عمرانی آن قریب به 15 سال پیش آغاز شده ولی تاکنون نه تنها خبری از هشت بهشت نیست بلکه یک بهشت آن هم کامل نشده است.

سید ابوالقاسم فاضل چهارمحالی عضو هیئت مدیره شرکت حامیان کیش دراین باره به ایسنا، گفت: پروژه هشت بهشت (سیتی سنتر) بروجرد با زیربنای 30 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 54 هزار مترمربع در بلوار شهید بهشتی واقع شده است.

در این مجموعه عظیم که از آن به عنوان مهم ترین مجتمع تجاری غرب کشور نام برده می شد در راستای چشم انداز برنامه های شهری بروجرد حلقه ای از زنجیره توسعه پایدار شهرستان که شامل فرودگاه، منطقه ویژه اقتصادی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پروژه میلیاردی بروجرد

بلاتکلیفی پروژه میلیاردی بروجرد