مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-03اجتماعي

سواحل زیبای گردشگری زرآباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است


سواحل زیبا و بکر روستا های گردشگری «دَرک» و «جد»، کوه های مینیاتوری این شهرستان آماده استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرآباد، اسماعیل بلیده ای در نخستین جلسه ستاد تسهیلات شهرستان زرآباد در حضور اعضای این ستاد،اظهار داشت: سواحل زیبا و بکر روستا های گردشگری درک و جد ، کوه های مینیاتوری، اسکله کلات ، جزیره پرندگان در ساحل گالک و باغ های موز و میوه های گرمسیری بخشی از مزیت های مهم گردشگری در شهرستان زرآباد هستند.

معاون فرماندار زرآباد افزود: نوروز فرصت مناسبی است تا توانمندی های شهرستان زرآباد در تمامی زمینه ها به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا،برنامه های گردشگری در استان سیستان و بلوچستان متوقف شد اما امسال فرصت طلایی است تا دوباره ظرفیت های بی بدیل این استان در بحث گردشگری به هموطنان عزیزمان شناسانده شوند.

رییس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان های کنارک و زرآباد نیز در این جلسه،گفت: سفرهای نوروزی امسال با رویکرد مسولانه انجام خواهد شد.

یوسف مصلحی با اشاره به اینکه شهرستان زرآباد پیشانی استان سیستان و بلوچستان از سمت هرمزگان است، افزود:  برای اشتغال زایی افراد بومی مجوز `خانه مسافر` فقط در ایام نوروز صادر خواهد شد تا خدمات بهتر و اطلاعات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل زیبای گردشگری زرآباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

سواحل زیبای گردشگری زرآباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است