مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-02ورزشي

بیانیه تند باشگاه پاس/ با روند فعلی به سمت انحلال هدایت می شویم!


باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با وجود تغییرات گسترده در بخش مدیریتی و تیمی این روزها با مشکلات عجیبی هم چون نبود زمین تمرین یا بدعهدی های اسپانسر دست و پنجه نرم می کند.

- بیانیه تند باشگاه پاس/ با روند فعلی به سمت انحلال هدایت می شویم! ایسنا/همدان باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با وجود تغییرات گسترده در بخش مدیریتی و تیمی این روزها با مشکلات عجیبی هم چون نبود زمین تمرین یا بدعهدی های اسپانسر دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با انتشار بیانیه زیر از متولیان امر تقاضای کمک کرد: حکایت باشگاه پاس، حکایت 14 سال ناکامی در لیگ های مختلف فوتبال کشور است که ریشه در عدم مسوولیت پذیری و تصمیم گیری های سلیقگی در راس آن دارد.

تیمی که سال 86 بر اساس اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نیز عدم تمایل نیروی انتظامی در بحث فعالیت در فوتبال حرفه ای به همدان منتقل و به هشت هزار شهید گلگون کفن استان همدان هبه شد.

اما از همان بدو انتقال؛ مالکیت این تیم مشخص نشد تا تصمیمات به صورت هیاتی گرفته شود و با هر تغییر در راس سیاسیون استان، برخوردهای سلیقه ای در مدیریت پاس اتخاذ شود.

این رویه باعث عدم ثبات مدیریتی در باشگاهی شد که هرگز طعم شیرین صعود را به خود نچشید و سوابق طولانی را در درجا زدن در لیگ های یک و سپس 2 ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تند باشگاه پاس/ با روند فعلی به سمت انحلال هدایت می شویم!

بیانیه تند باشگاه پاس/ با روند فعلی به سمت انحلال هدایت می شویم!