مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 14:382022-03-02سياسي

کاشت درخت در نوار ساحلی و بلوارهای خرم آباد/ به دنبال تغییر الگوی کشت هستیم


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد گفت: به دنبال تغییر الگوی کشت در خرم آباد هستیم بر همین اساس کاشت درخت توت و زیتون خوراکی را انجام خواهیم داد.

- احمد بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد با اشاره به  اینکه کاشت درخت در نوار ساحلی و بلوارهای سطح شهر را در دستور کار داریم، افزود: قرار است پنج شنبه 12 اسفندماه از دریاچه شاپوری تا پل جهادگران کاشت درخت را داشته باشیم.

وی افزود: اولویت ما این است که درختان مثمر را در نوار ساحلی و بلوارهای سطح شهر کاشت کنیم، زیرا ظرف چند سال گذشته درختکاری را نداشته ایم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد گفت: با توجه به اینکه کوی جهادگران از پوشش کمتری برخوردار است بنابراین کاشت درخت را از این منطقه شروع خواهیم کرد.

بیرانوند افزود: به دنبال تغییر الگوی کشت در خرم آباد هستیم بر همین اساس کاشت درخت توت و زیتون خوراکی را انجام خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص کمربند فضای سبز نیز توضیح داد: تنها در پشت بازار کاشت درخت را خواهیم داشت زیرا آب مورد نیاز آن تامین شده است، اما در نقاط دیگر برنامه ی نداریم زیرا با مشکل تامین آب مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت در نوار ساحلی و بلوارهای خرم آباد/ به دنبال تغییر الگوی کشت هستیم

کاشت درخت در نوار ساحلی و بلوارهای خرم آباد/ به دنبال تغییر الگوی کشت هستیم