مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-02فرهنگي

یک افشاگری از پشت پرده شاخ های مجازی به روایت مورچه خوار


«مورچه خوار» مسیر خود را قطعاً باز می کند و ما ایمان داریم که بیشترِ مخاطبانی که سراغ این فیلم بروند آن را دوست خواهند داشت.

- یک افشاگری از پشت پرده شاخ های مجازی به روایت مورچه خوار مورچه خوار مسیر خود را قطعاً باز می کند و ما ایمان داریم که بیشترِ مخاطبانی که سراغ این فیلم بروند آن را دوست خواهند داشت.

کارگردان فیلم سینمایی مورچه خوار گفت: این فیلم یک طنز اجتماعی است که در مورد پشت پرده زندگی پوشالی شاخ های مجازی افشاگری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهد احمدلو که تجربه بازیگری در فیلم ها و سریال های زیادی را دارد، این روزها تازه ترین فیلم سینمایی خود را در مقام کارگردان با نام مورچه خوار روی پرده سینماها دارد.

این فیلم بعد از سینما خر (مشمشه) که با زبانی طنز به نقدی سینما می پرداخت، اثر دیگری است که با همان نگاه طنز این بار سراغ موضوع فضای مجازی رفته که در هفته های اخیر بحث آن به خاطر طرح صیانت بسیار داغ بوده است.

پیش تر در خبرها آمده بود که مورچه خوار تیر ماه اکران می شود، اما زمان اکرانش به اسفند ماه رسید و شاهد احمدلو در این باره در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: زمانبندی برای اکران این فیلم بنا به صلاحدید تهیه کننده پیش رفت و تشخیص ایشان این بود که فیلم در این زمان اکران شود چرا که قطعاً آرام تر شدن فضای ناشی از شیوع کرونا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک افشاگری از پشت پرده شاخ های مجازی به روایت مورچه خوار

یک افشاگری از پشت پرده شاخ های مجازی به روایت مورچه خوار