مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-02سياسي

مخاطب شناسی در جهاد تبیین اصل حائز اهمیت است


مخاطب ما در جهاد تبیین همه مردم هستند و باید با زبان عموم گفت و گو کنیم تا ارتباط شکل بگیرد.

- خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار خطبای اعزامی به اردوی جهاد تبیین با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) اظهار کرد: شما عزیزان در صف اول رسالت های نبی مکرم اسلام (ص) فعالیت می کنید و به شما به صورت ویژه تبریک می گوییم.

وی با تشریح پیشینه تبیین تصریح کرد: قرآن کریم بسیاری از حقایق را صادقانه و بدون هیچ تردیدی بیان کرده است و از اول که دین برای انسان مطرح شده است، همواره تبیین مطرح است و اولین رسالت پیامبران همین تبیین بوده است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در قرآن کریم مشاهده می کنیم که حضرت نوح (ع) با بیان قصه زندگی هابیل و قابیل، تبیین می کند و خدا با فرستان قرآن کریم، اولین تبیین کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: حضرت ابراهیم (ع) پس از آن که بت ها را می شکند، دست به تبیین می زند و می فرماید اگر اینها حرف می زنند از خودشان بپرسید چگونه این بلا به سرشان آمده است و اینها همان تبیین است.

وی با تاکید بر اینکه در قدم نخست می بایست مبانی دینی را تبیین کنیم، عنوان کرد: تا زمانی که مبانی دینی را در فکر مردم محکم نکنیم، حرف هایی که میزنیم اثرگذار نیست و اساس کار همین مسیر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب شناسی در جهاد تبیین اصل حائز اهمیت است

مخاطب شناسی در جهاد تبیین اصل حائز اهمیت است