مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-02فرهنگي

ترسیم پرتره قهرمانان شهید، مدال افتخار بانوی هنرمند جویباری+ فیلم و عکس


  وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی تصمیم دارید به این هنر ادامه دهید، اضافه می کند: الگوی هنر من استاد فرشچیان بزرگ هستند که با اهدای کارهای فاخر و ارزشمندشان  آثار بزرگی خلق کردند و بنده هم تصمیم دارم با الگو پذیری از استاد فرشچیان به کار نمادین خودم ادامه دهم و اگر مسؤولان حامی من باشند تمایل دارم  اثر جدیدم را به شهید مدافع سلامت تقدیم کنم.

وی با اشاره به طراحی تصویر حسن یزدانی، گفت: پیروزی حسن یزدانی برابر حریف آمریکایی برای مردم ایران به یاد ماندنی و لذت بخش بود در خاطرم هست بعد از باخت حسن یزدانی در المپیک به آقای تیلور کلیپی از تمرینات سخت حسن یزدانی را مشاهده کردم که متحمل چه مشقتی می شود تا دل مردم ایران را شاد کند.

از این رو بنده تصمیم گرفتم به نوبه خودم با اهدای این اثر دل این پهلوان مردمی  را  شاد کنم؛ همچنین تلاش آقای قاسمپور که به سختی قوی ترین کشتی گیر آمریکایی را شکست داد هم بسیار ستودنی بود از این رو انجام وظیفه کردم و از این ورزشکار نامی نیز به همین روش تقدیر کردم.

وی درباره احساس خود از این اقدام و  واکنش خانواده شهدا در قبال این کار عنوان می کند: برای بنده دیدن شادی و شور شعف خانواده شهدا بسیار لذت بخش است و دعای خیر خانواده شهدا به من دلگرمی می دهد و از همه چیز ارزشمندتر است و وقتی می بینم از این طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم پرتره قهرمانان شهید، مدال افتخار بانوی هنرمند جویباری+ فیلم و عکس

ترسیم پرتره قهرمانان شهید، مدال افتخار بانوی هنرمند جویباری+ فیلم و عکس