مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-02اجتماعي

ایجاد کمربند سبز سنندج جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را می گیرد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: ایجاد کمربند سبز سنندج از راهکارهای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا اعظمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه شوراری پیشگیری از جرم دادگستری استان کردستان که با موضوع ایجاد کمربند سبز شهر سنندج با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد:  ایجاد کمربند سبز در پیشگیری از گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در نواحی منفصل شهری جلوگیری می کند.

وی افزود: از سال 1397 اداره کل راه و شهرسازی استان، 140 هکتار از اراضی دولتی را جهت ایجاد کمربند سبز به شهرداری سنندج واگذار نموده که متأسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

  اعظمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آنچه از شهرداری سنندج انتظار می رود فراهم نمودن بستر اولیه برای اجرای طرح کمربند سبز در بخشی از اراضی واگذار شده و مشارکت ارگان های مختلف و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در گسترش و همچنین نگهداری و حفظ آن است.

  وی گفت: ایجاد کمربند سبز صرفاً نهال کاری و ایجاد فضای سبز نیست بلکه می توان با ساخت پیست دوچرخه سواری، موت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمربند سبز سنندج جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را می گیرد

ایجاد کمربند سبز سنندج جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را می گیرد