مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-02فرهنگي

آثار راه یافته جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی معرفی شدند


نمایش های برگزیده گروه انتخاب  پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی شامل  11 اثر از  50 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

- ایسنا/ایلام نمایش های برگزیده گروه انتخاب  پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی شامل  11 اثر از  50 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

گروه انتخاب این دوره جشنواره سعید خیراللهی، حیدر رضایی و پژمان شاهوردی، پس از بازبینی 50اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، نمایش های منتخب را برای حضور در جشنواره که در تاریخ 20 الی 22 اسفند در شهرستان دهلران اجرا خواهد شد را انتخاب کردند.

این 11 نمایش شامل ، مفرد غائب به کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر، ژنرال به کارگردانی سعید بادینی ،از زابل، ما سه نفر به کارگردانی مهدی روزبهانی از تهران، دوران عاشقی به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان، انفال شدگان به کارگردانی مختار محمدی از مریوان، قهرمان غریب به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام، موضوع انشاء به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان، زندگی با طعم باروت به کارگردان مجتبی خلیلی از اصفهان، مدافع آخر به کارگردانی احمد جعفری از تهران ، فریاد بی صدا به کارگردانی امیر زارع زاده از سقز و تندیس به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار راه یافته جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی معرفی شدند

آثار راه یافته جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی معرفی شدند