مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-02اقتصادي

اعلام قیمت شستشوی فرش ماشینی و دستی


تقریبا یک ماهی تا فرارسیدن سال 1401 باقی مانده و به سنت هر سال ایرانیان کم کم خود را آماده خانه تکانی و استقبال از سال جدید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، یکی از کار هایی که در این مدت انجام می شود شستشوی فرش هاست که با توجه به فراگیر شدن زندگی آپارتمانی، سال هاست که این کار را واحد های صنفی قالیشویی انجام می دهند.

البته در 2 سال گذشته اوضاع کمی متفاوت بوده و تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بسیاری از خانواده ها ترجیح داده اند فرش های خود را برای شستشو نفرستند و از پذیرش کارگران خدماتی و متصدیان حمل و نقل فرش ها به خانه های خود ممانعت کرده اند.

این مساله سبب شده تا بهمن 1400 نسبت به سال قبل شرایط کاری برای فعالان این صنف سخت تر شود به طوری که 10 درصد از رونق کار آن ها در این بازه زمانی کاسته شده که بخشی از آن مربوط به ترس مردم از شیوع ویروس کروناست و بخشی دیگر متعلق به اوضاع نابسامان اقتصادی و توان ضعیف مالی است که سبب شده تا مردم در بهمن ماه جاری رغبتی برای ارسال فرش های خود برای شستشو به مناسب نوروز 1401 نکنند.

حمید محمدی کمسرخ، رییس اتحادیه قالیشویان تهران درباره وضعیت کاری اعضای این صنف در آستانه نوروز توضیح داد: بازار کاری ما نسبت به سال گذشته کساد است و تقریبا 10 درصد از میزان فعالیت واحد های صنفی ما کاسته شده است، زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قیمت شستشوی فرش ماشینی و دستی

اعلام قیمت شستشوی فرش ماشینی و دستی