مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-01اجتماعي

تالاب خواران در گیلان دست بردار نیستند/قضا منجی کیاکلایه می شود؟


بخش اعظمی از تالاب کیاکلایه به سبب سوء مدیریت دستگاه های متولی طی سالیان متمادی از بین رفته و طبق دستور رییس کل دادگستری گیلان باید مسؤولان مربوطه در بازه زمانی کوتاهی باید محدوده تالاب را مشخص کرده و در غیر این صورت با برخورد قاطع دستکاه قضا مواجه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، گیلان از جمله استان هایی است که شاید بیش از سایر استان ها دارای موهبت های الهی همچون کوه، صحرا، دریا و سواحل، رودخانه و دریا، جنگل های سرسبز و درختان تنومند، جلگه و کوهستان و تالاب ها و غیره باشد که هر کدام از آن ها نیز دارای کارکردهای مختلفی هستند که در زندگی انسان ها نیز بسیار اثرگذار است.

خداوند برای چرخه حیات زندگی انسان ها و زمین، امکاناتی را برای هر منطقه جغرافیایی در نظر گرفته و در گیلان نیز به دلیل موقعیت جوی، استانی مناسب برای کشت محصولات کشاورزی ازجمله برنج تالاب ها را در نظر گرفته است.

  در استان گیلان چندین تالاب وجود دارد که در دو دهه اخیر روز به روز حالشان بدتر می شود و در این مدت نیز مسؤولین در بهبود وضعیت تالاب ها که به دلیل شرایط اسفنجیشان موجب ذخیره سازی آب در سفره های زیرزمینی و جمع آوری آب های سطحی و مکانی برای ذخیره آب زمین های کشاورزی می شوند سخنرانی درمانی را پیشه گرفته اند و این مردم و کشاورزان هستند که هر روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب خواران در گیلان دست بردار نیستند/قضا منجی کیاکلایه می شود؟

تالاب خواران در گیلان دست بردار نیستند/قضا منجی کیاکلایه می شود؟