مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-01سياسي

فعالیت 1500 وکیل پایه یک و کارآموز در کانون وکلای دادگستری کرمان


عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمان گفت: حدود 1500 وکیل پایه یک و کارآموز در کانون وکلای دادگستری استان کرمان مشغول به فعالیت هستند که سالیانه هزاران پرونده را به صورت مجانی وکالت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت،  محمد عارفی امروز در نشست هم اندیشی کانون وکلا دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه این شهرستان ضمن تبریک هفته وکیل مدافع با بیان اینکه استقلال وکیل و کانون وکلا در  69 سال قبل به رسمیت شناخته شد، اظهار کرد: وکلا باید شأن و جایگاه منصب قضا را رعایت کنند، زیرا وکیل دادگستری از نخبگان جامعه محسوب می شوند.

 وی با بیان اینکه وکیل باید در کمال امنیت شغلی، بدون ترس و تهدید پای حقوق جامعه و موکل خود ایستادگی کند، عنوان کرد: وکیل نمی تواند نتیجه پرونده را تضمین کند، زیرا نتیجه کار در دست وکیل نیست.

عارفی وکالت از مهم ترین نهادهای مدنی موجود در جوامع بشری دانست، زیرا بر روند اجرای عادلانه قوانین نقش مهمی دارد به همین جهت به بستری برای احیای عدالت و پیشرفت هر جامعه تبدیل شده است و ادامه داد: وکیل مدافع باید عالم، صادق، شجاع، حرفه ای، فسادستیز، توسعه گرا و به دور از شبهات اخلاقی و مادی باشد تا بتواند با درک شرایط موکل خود به درستی از مواضع مورد مناقشه دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1500 وکیل پایه یک و کارآموز در کانون وکلای دادگستری کرمان

فعالیت 1500 وکیل پایه یک و کارآموز در کانون وکلای دادگستری کرمان