مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-01اقتصادي

اختصاص اعتبار در بودجه 1401، برای بیمارستان 700 تختخوابی قزوین


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: مطالبه جدی بنده از دولت سیزدهم این است که پروژه ساخت بیمارستان 700 تختخوابی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، - ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: مطالبه جدی بنده از دولت سیزدهم این است که پروژه ساخت بیمارستان 700 تختخوابی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، البته پیگیری های مستمر در طول یک سال گذشته منجر شد تا در بودجه 1401 اعتباری معادل 350 میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شود.

فاطمه محمدبیگی در دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان و معاونت توسعه این وزارتخانه، با اشاره به مطالبات استان قزوین در حوزه بهبود زیرساخت های حوزه درمان و سلامت گفت: متأسفانه استان قزوین در حوزه زیرساخت های بیمارستانی و درمان سلامت با کمبودهای بسیاری مواجه است به گونه ای که برخی از مراکز بیمارستانی استان با قدمت حدود یکصد سال در حال فعالیت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید دولت برای ایجاد و بهره برداری از پروژه های جدید سلامت محور در استان قزوین گام های بلندی بردارد.

یکی از مهمترین این پروژه های حیاتی بیمارستان 700 تختخوابی قزوین است.

این پروژه از مصوبات سفر استانی دولت قبل محسوب می شود و مقرر بود تا سال 1398 تکمیل و به بهره برداری برسد اما مدت هاست راکد مانده و تنها 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار در بودجه 1401، برای بیمارستان 700 تختخوابی قزوین

اختصاص اعتبار در بودجه 1401، برای بیمارستان 700 تختخوابی قزوین