مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-01بين الملل

پارلمان لیبی جلسه بررسی کابینه پیشنهادی پاشاغا را به تعویق انداخت


پارلمان لیبی جلسه روز دوشنبه خود را که به بررسی ترکیب کابینه پیشنهادی فتحی پاشاغا، نخست وزیر مکلف اختصاص داشت، پس از بروز اختلاف نظرهایی میان نمایندگان درباره سهمیه بندی کرسی ها میان مناطقشان و به حد نصاب قانونی نرسیدن نمایندگان حاضر برای اعطای رای .

- پارلمان لیبی جلسه روز دوشنبه خود را که به بررسی ترکیب کابینه پیشنهادی فتحی پاشاغا، نخست وزیر مکلف اختصاص داشت، پس از بروز اختلاف نظرهایی میان نمایندگان درباره سهمیه بندی کرسی ها میان مناطقشان و به حد نصاب قانونی نرسیدن نمایندگان حاضر برای اعطای رای اعتماد به کابینه پیشنهادی به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، عبدالله بلیحق، سخنگوی پارلمان لیبی بدون تعیین تاریخ جدیدی جلسه بررسی و اعطای رای اعتماد به کابینه پاشاغا را به تعویق انداخت و اعلام کرد این جلسه به دلیل تمام نشدن رایزنی ها درباره ترکیب کابینه به تعویق افتاد.

همچنین در حالی که قرار بود جلسه یاد شده ظهر روز دوشنبه برگزار شود، بلیحق اعلام کرد به دلیل اینکه تعدادی از نمایندگان هنوز به شهر طبرق نرسیده بودند، جلسه به عصر دوشنبه موکول شده بود.

به گفته برخی منابع پارلمانی، در ساعات پیش از برگزاری جلسه و نیز در طول جلسه بحث و جدل ها و اختلاف نظرها میان نمایندگان حاکم بود چرا که برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان لیبی جلسه بررسی کابینه پیشنهادی پاشاغا را به تعویق انداخت

پارلمان لیبی جلسه بررسی کابینه پیشنهادی پاشاغا را به تعویق انداخت