مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 00:122022-02-28اقتصادي

مجموعه ورزشی شهدای چهارمنار یزد به بهره برداری رسید


همزمان با فرا رسیدن مبعث رسول گرامی اسلام(ص) مجموعه ورزشی شهدای چهار منار یزد در این شهر میراث جهانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، این مجموعه ورزشی درون محله ای که دارای زمین چمن فوتسال، والیبال، بستکبال، رختکن و اتاق اداری است با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2500 مترمربع ساخته شده است.

همزمان با بهره برداری از این مجموعه ورزشی فرآیند عملیات بازپیرایی بوستان شاه ابوالقاسم با اعتبار20 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 1200 مترمربع و بازپیرایی بوستان آخوندکرباسی با اعتبار 21 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 2300 مترمربع نیز در یزد آغاز شد.

مجموعه ورزشی محله سلسبیل در زمینی به مساحت 400 مترمربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، مرمت مجموعه بهداشتی مسجد جامع و امیرچقماق با اعتبار پنج میلیاردی در فضای 170 مترمربعی، ساخت مخزن بتنی 300 مترمکعبی پارک وحشی بافقی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و مناسب سازی مسیر پیاده رو و بلوار شهید مطهری به طول 1650 متر و اعتبار ریالی 17 میلیارد در سطح شهر یزد آغاز شده است.

    علیرضا نقوی، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در این خصوص ارائه خدمات به موقع و استاندارد را از جمله اولویت های جدی مدیریت شهری در شهر میراث جهانی یزد دانست و بیان کرد: توسعه خدمات شهری به همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ورزشی شهدای چهارمنار یزد به بهره برداری رسید

مجموعه ورزشی شهدای چهارمنار یزد به بهره برداری رسید